Fidelizare

Fiind aproape de finalul anului, multe companii ne mai suna din cand in cand sa ne reaminteasca ce clienti buni suntem si sa ne multumeasca ca suntem clientii lor. Daca ceea ce am spus mai sus parte bizar… cam e. Adica mna, mi se pare timp pierdut complet aiurea in care doar stai sa ne multumesti vreo 20 de secunde si apoi ne mai intrebi ce mai putem imbunatatii. Sincer, daca am crede ca ar trebui ceva imbunatatit, am cere-o noi singuri, in momentele in care lucrurile nu merg cum trebuie intr-un magazin.

Dar nu asta ar trebui sa fie esenta acestei postari. Vroiam sa vorbesc de altfel despre fidelizare si despre felul cum unele companii cauta sa isi pastreze clientii fideli foarte multumiti, oferindu-le diverse avantaje la serviciile pe care le ofera. De exemplu, o sala de forta cu siguranta o sa doreasca sa va ofere un card de fildelitate daca in anul curent ati fost de mai multe ori client al salii, mai precis sa va ofere abonamentele lunare la un pret preferential.

La fel e si cazul unui service auto, atunci cand ai o flota de masini pe care o aduci in mod constant pentru reparatii (pentru ca asa sunt drumurile de la noi din Romania), probabil ca vei avea un card pentru angajatii companiei tale, card pe baza caruia sa obtii o reducere la serviciile acelui service. Reducerile nu sunt uriase, stati linistiti, sunt undeva intre 5 si 20 %, dar pentru sume mai mari aceste procente pot face diferenta la alegerea pe termen lung a unui service sau a unei sali de forta.

Si daca ai nevoie sa iti faci un astfel de card, poti sa apelezi la cei de la PrintCard, care ofera acest serviciu, putand alege culoarea si textura acestori carduri de fidelitate dintr-un catalog pe care il au disponibil si online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *