Echipament dupa renovarea biroului

La finalul unei campanii de remodelare a unui birou, cea mai important parte vine atunci cand trebuie sa alegi un mobilier potrivit. Facand in mod constant lucru de birou (6 din 8 ore suntem la birou, unde redactam contracte si cautam sa aducem clienti), spatiul acesta trebuie sa fie potrivit pentru o astfel de activitate. Motiv pentru care am cautat sa aduce cateva birouri mari si spatioase si cateva scaune super moderne, care sa ne tina spatele ceva mai drept dupa multe ore de stat in el.

Birourile trebuiau neaparat sa fie mai mari. Munca pe care o facem noi se face de multe ori pe viteza, iar in acele cazuri e necesar sa luam in calcul ca o sa fim dezorganizati. Fiecare in felul nostru. Dar macar sa avem la dispozitie suficient spatiu sa ne facem propria ordine pe birouri, incat la finalul unei zile sa putem zice ca avem oricand orice informatie la dispozitie.

Evident, laptopurile sunt de neinlocuit pentru activitatea pe care o prestam noi, dar asta nu inseamna ca mai avem nevoie de notepad-uri si hartii in care sa ne notam datele. Chiar daca asta se poate face usor in modul digital, multi dintre noi suntem obisnuiti sa notam pe hartie ce avem mai important si abia apoi sa le organizam toate datele intr-un folder in google drive. Cumva le combinam. E clar ca drive-ul e viitorul, doar ca inca nu suntem gata sa trecem la full non-paper.

Cat despre scaune, am avut o multime de variante de scaune de unde sa alegem, incepand de la cele mai simple scaune de birou, cele fara spatar, pe care le-am respins din start, pentru ca aratam ca la bar cu ele. In celalalt capat am scaune confortabile, cu functie de masaj si intindere pentru picioare. Din pacate, nici acestea nu sunt suficiente de bune, tinand cont ca trebuie sa fim mobili, iar aceste scaune in general nu sunt foarte mobile (n-au roti, iar daca au, sunt relativ greu de miscat).

Am ales pana la urma varianta medie: un spatar clasic, inalt, cu reglare pe inaltime si pe care le putem lasa pe spate, din piele. Daca am tot facut o investitie, macar sa fie din piele, ca textilul nu e chiar un material lejer.

Iar la final, a trebuit sa le adaugam pe toate intr-un birou. Intr-o zi de August. Pe caldura. Va dati seama ca a fost “o placere”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *