Cum sa lucrezi eficient intr-un depozit

Probabil ca vor fi cateva persoane care pe viitor vor citit acest articol si se vor regasi cumva in ideea pe care o scriu aici. Probabil nu e cel mai bun titlu, dar cu siguranta daca ai lucrat intr-un depozit, iti dai seama ca uneori sunt o multime de lucruri care trebuie imbunatatite si ca unele sunt foarte bine facute, incat te bucuri ca cineva a avut acea idee.

In primul rand, proximitatea fata de magazin – daca lucrezi intr-un supermaket, trebuie sa ai mereu marfa pe stock si sa stii precis ce cantitati de marfa mai ai, pentru a nu ramane pe zero. Dar pentru stocare ai nevoie de un loc cu o temperatura mai redusa (in cazul magazinelor alimentare) si in care sa iti poti ordona marfa.

In depozitul in care lucram aveam zone specifice pentru fiecare tip de material de care aveam nevoie, astfel incat sa nu stam sa cautam foarte mult pentru el. Fiind vreo 7 sectiuni mari, stiam cam unde trebuie duse anumite lucruri, iar din acele sectiuni le preluau alte persoane mai departe.

In al doilea rand, fiecare era cu zona lui. Eram oameni care stateau in cele sapte sectiuni (sau erau chemati atunci cand trebuia pusa marfa) care se ocupau de toata marfa de acolo. Fiecare avea cardul lui PVC special pentru sectiunea de care se ocupa si nu prea intrau outsideri decat cu permisiunea acestora.

Fiind un depozit destul de mare, era mai sigur sa lasi o sectiune pe mana cuiva care sa aiba grija de ea si sa o securizezi propice, ca sa nu te trezesti ca se pune marfa aiurea prin magazin. N-am prins tot procesul, dar cineva mai vechi mi-a zis ca in perioada de partajarea aceasta, a fost destul de nebunie, de la cumpararea de carduri, pana la instalarea tuturor alarmelor si sistemelor incat sa nu fie vreo problema, iar din cauza asta lucrurile au mers ceva mai greu vreo doua luni in supermarket. Plus altele.

Dar nu va mai plictisesc cu aceste lucruri, pentru ca sunt un subiect pentru un alt articol. Poate in viitor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *